قیمت کارواش صنعتی

دوشنبه 15 خرداد 1402
10:35
A125

انواع محبوب کارواش صنعتی

1- اینترپمپ ایتالیا

2- برتولینی ایتالیا

3- آلمان بوش

4- کدو تنبل ایتالیا

5- دور آمریکا

بیشتر تماس هایی که دریافت می کنیم مربوط به این است که کدام برند بهترین است و ...: برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که از نظر کیفیت پمپ های موجود در بازار از کیفیت خوبی برخوردار هستند. بهترین یکی شستشوی اینتر ایتالیا است. این به دلیل کیفیت ساخت بالا و عمر طولانی است - شرایط نگهداری پمپ (بدنه پمپ بزرگتر و تعمیر و نگهداری آسان پمپ).

در حال حاضر یکی از پرفروش ترین و موثرترین ماشین آلات در صنایع مختلف برای زدودن کثیفی و رسوب از سطوح و تجهیزات سینک صنعتی می باشد. پمپ کارواش برتولینی این دستگاه که در سایزها و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است، یکی از قوی ترین ماشین لباسشویی های صنعتی می باشد که به کمک فشار بالای آب، پاکسازی و از بین رفتن کامل کثیفی ها را در نواحی مختلف تضمین می کند.

شکی نیست که وجود انواع آلاینده ها و آلودگی ها در محیط، نه تنها باعث کاهش کارایی کارگران و عملکرد ابزار و تجهیزات می شود، بلکه باعث کاهش کیفیت و تاثیر بصری نیز می شود. طبیعتا چنین سیستمی زمینه را برای ایجاد اختلال در روند تولید و کاهش کیفیت محصولات و خدمات فراهم می کند. بنابراین انجام کارهای مفید مربوط به نظافت برای رفع آلودگی های مختلف و بهبود کیفیت زندگی در منطقه امری مهم و اجتناب ناپذیر است. پمپ خودروهای تجاری با بهره مندی از سیستم تجهیزات تجاری نقش بسیار مهمی در رفع این گونه مشکلات ایفا می کند. از طرفی عمر مفید ابزار و تجهیزات را افزایش می دهد. در این قسمت از مقاله ما قصد داریم هر آنچه که در رابطه با انواع کارواش های تجاری و خدمات آنها است را در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید



کارواش صنعتی چیست؟

کارواش صنعتی یا واتر جت به یک واشر پرقدرت گفته می شود که در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی برای تمیز کردن سطوح، تجهیزات و قطعات مختلف استفاده می شود. این دستگاه که دارای دو قسمت اصلی پمپ کارواش و پمپ برقی می باشد با توجه به فشار آب خروجی عملیات شستشو و نظافت را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. مواد به کار رفته در طراحی و تولید این دستگاه ساخت ایتالیا بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

به طور کلی ماشین لباسشویی صنعتی از نظر دبی آب پرفشار در دسته بندی های مختلفی تولید می شود تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان صنایع مختلف باشد. در واقع هدف اصلی از تولید این دستگاه تامین نیازهای نظافتی در صنایع مختلف برای رفع آلودگی راضی کننده با کیفیت بالا و هزینه کم با پاشش آب زیاد می باشد.



اساس کارواش صنعتی چیست؟

با توجه به اصل کارواش تجاری باید گفت که اکثر انواع آن برای انجام وظایف خود باید به پمپ آب متصل شوند. از آنجایی که پمپ فشار قوی مهم ترین و مهم ترین قسمت این دستگاه است و وظیفه افزایش فشار آب را بر عهده دارد، پس در هنگام نظافت و شستشوی نواحی مختلف باید ابتدا به منبع آب وصل شود و بعد از خروج آن باید متصل شود. فشار برای رفع نیاز شما در واقع مقدار فشار آب وارد شده توسط پمپ تعبیه شده به دستگاه افزایش یافته و از طریق دستگاه های دیگر مانند نازل و نازل پاشیده می شود.

دو عامل بسیار مهمی که باید در کارواش کارواش یا جت آب صنعتی در نظر گرفت، جریان یا سرعت و فشار آب است. هر چه سرعت پاشش آب پمپ بیشتر باشد، دستگاه در انجام کار تمیز کردن کارآمدتر است. هر چه فشار آب بیشتر باشد، قدرت دستگاه برای تمیز کردن و شستن آلودگی ها و لایه های قدیمی تر و عمیق تر آلودگی ها بیشتر می شود.


مزایای استفاده از کارواش صنعتی چیست؟

جت آب صنعتی

یکی از سوالاتی که اکثر خریداران به آن توجه دارند این است که به جز اسپری آب فشار قوی چه مزیت های دیگری در مشخصات فنی پمپ کارواش صنعتی دیده می شود؟ به طور کلی وقتی به مصرف کمتر آب فکر می کنیم از جریان آب صنعتی استفاده می شود. به عبارت دیگر در مصرف آب صرفه جویی کنید. در استفاده از چنین دستگاه مکانیزه ای نسبت به روش های سنتی و قدیمی نظافتی به دلیل پاشش با فشار بالا، آب بسیار کمتری برای رفع آلودگی مصرف می شود.

علاوه بر این با استفاده از کارواش صنعتی می توان عملیات نظافت را به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام داد و کیفیتی منحصر به فرد و ماندگار بر جای گذاشت. به زبان ساده یکی از مزایای این دستگاه کاهش تعداد نیروهای خدماتی است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد. از دیگر مزایای استفاده از واتر جت صنعتی، این ویژگی اصلی فشار بالای آن است و استفاده از تجهیزات قدرتمند با ابعاد استاندارد مانند گلوله، تمیز کردن آسان تمامی قسمت های باریک و غیرقابل دسترس می باشد. از طرفی با کاهش مصرف مواد شوینده، انواع کارواش های صنعتی بسیار با محیط زیست سازگاری دارند.

مشاهده متن کامل: https://abniro.com/car-wash-pump/کارواش-صنعتی/


[ بازدید : 89 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نصر است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]